O NAMA
Novecento se pojavio na beogradskom tržištu modne ženske obuće 2005. godine. Već na samom početku izdvojio se po atraktivnim, modernim i smelim modelima ženske obuće namenjenim prevashodno mladim osobama, širokim asortimanom ponude, pristupačnim cenama i modernim načinom prodaje. Jedan od glavnih zadataka bio je uspostavljanje i unapređenje brenda sa ciljem da zauzme mesto među vodećim brendovima ženske modne obuće na području Srbije, te kvalitetnim strategijama nastaviti širenje na tržišta susednih zemalja.
Od tada je Novecento napredovao istovremeno na više koloseka: pre svega u ponudi i izboru najprestižnijih modela, u načinu njihove prezentacije, u savremenom i urbanom enterijeru, u razvoju grafičkog identiteta, u profesionalnom i stručnom osoblju, u visokom kvalitetu usluga koju pruža, u tehnološkoj bazi i inovacijama koje prate promociju brenda. Širok asortiman, urbani dizjan, trendi obuća sa modnih pista, pristupačne cene i moderan ambijent prodavnica izdvaja Novecento kao vodeći brend na ovom tržištu. 

NAŠA MISIJA 

Naša je misija je kreirati obuću koja pristaje mladoj, modernoj i smeloj ženi, a istovremeno svojim kvalitetom i vrhunskom izradom, u spoju sa savršenim dizajnom pružiti joj zadovoljstvo i osjećaj samopouzdanja. Želimo da svojom ponudom neprestano razvijamo ukus i stil beogradskog i srpskog tržišta, doprinesemo urbanizaciji i razvoju beogradskog look-a i da našim devojkama približimo modne piste sveta. Trudimo se da ponudimo modernu i udobnu obuću, trendi dizajn, savremene i ergonomske materijale, vrhunsku obradu i smele boje, ali i da prezentaciju naše ponude podignemo na najviše svetske standarde. Naravno, važan aspekt celokupnog poslovanja Novecento su atraktivvne i pristupačne cene našh modela, kao rezultat jedne promišljene i konzistentne politika cena koja je to učinila mogućim. Opredelili smo se za nove tehnologije u izradi materijala, što podrazumeva ergonomske performanse, izvanrednu završnu obradu ali i znatno nižu cenu. Naši modeli su zaista vrlo udobni, lako se nose, trajni su i ne opterećuju porodične budžete. 

IZBOR MODELA

Najveća pažnja posvećuje se izboru modela. Iz sezone u sezonu naše kolekcije su kvalitetnije, dizajnerski određenije, bogatije u pogledu asortimana i raznovrsnije u pogledu obrada i boja. Sledimo najnovije svetske trendove u dizajnu obuće, hrabro ulazimo u rizik predstavljanja novih trendova u modi, ne zaobilazimo ekstravagantne modele i izbegavamo standardne klišee, klasične obrasce i zamorne boje. Našu ponudu smo opredelili na dva osnovna koloseka: ravne, lagane i sveže “outdoor” modele i ekstravagantne i dizajnerski osmišljene modele sa platformama i visokim štiklama,
Pored osnovne sezonske kolecije, posebnu pažnju smo posvetili maturskoj kolekciji. Našim mladim sugrađankama ponudili smo širok izbor estravagantnih, elegantnih i trendi modela i sa ponosom istićemo da u ovom segmentu ponude nemamo konkurenciju na našem tržištu.

REKLAMNE KAMPANJE

Najvažnije modne manifestacije ili događanja u Beogradu uvek su prilika da se obuća Novecento predstavi modnim poslenicima i širokoj publici. Sarađujemo sa mnogim mladim dizajnerima, modnim i promoterskim agencijama, časopisima iz oblasti mode ili stila života, poznatim ličnostima iz javnog života, ne samo sa ciljem da promovišemo brend nego i da doprinesemo razvoju i negovanju vrednosnog sistema u društvu. 
Dizajnerska imena poput Bate Spasojevića ili Darka Kostića definitivno su se opredelili da na revijama svoje modele predstave u stajlingu Novecento brenda. Belgrade Fashion Week, kao najvažniji modni događaj, ne samo u Srbiji već i u okruženju, već niz sezona predstavlja naše modele, koji bukvalno dominiraju na mnogobrojnim modnim revijama tokom ove manifestacije. BelgradeFashionWeek 2011. je u tom pogledu bila naročito značajna za promociju Novecento brenda.
Blisko sarađujemo i sa nizom modnih i life-styling časopisa koji ne propuštaju priliku da u svojim mnogobrojnim rubrikama prikažu našu obuću ili napišu nešto o nama. Naročito blisku saradnju ostvarujemo sa časopisom BEST SHOP, čija je vernost Novevento look-u vidljiva u mnogim njihovim tematskim editorijalima i rubrikama. Promoterske akcije važnih modnih, društvenih, komercijslnih i drugih zbivanja takođe su u Novecento stajlingu. 
Promociji brenda prilazimo vrlo ozbiljno i sa pažnjom se odnosimo prema svim aktivnostima koji prate tu promociju. Akcija zaštitnog lica Novecento sa ličnostima kao što su Anabela ili Ana Nikolić na najbolji pokazuju stepen poverenja u naš brend.
 Novecento Group d.o.o. Beograd, Ustanička 12, tel. +381 011 2453991, office@novecento.rs
 PIB: 105314599 Mat. br. 20292482 Šifra delatnosti: 4690 Tek. Rn. 160-306912-64